Bij NMG Vastgoed zetten we vol in op innovatie. Door automatisering kunnen wij ons richten op wat echt belangrijk is: goede service bieden aan onze klanten. Mandy Wouters vertelt hoe we TwinQ inzetten om dit voor onze VvE’s te waarborgen in de klantcase van TwinQ. Die vind je hier.
Innovatie en klanttevredenheid bij NMG door automatisering
Beheren doen we samen
Dat doen we door
👉 Op maat gemaakte oplossingen: we kiezen voor technologieën die specifiek aansluiten bij de behoeften van VvE-beheer.
👉 Transparantie en efficiëntie: onze klanten en bestuurders hebben via het VvE Portaal direct zicht op alle activiteiten, wat bijdraagt aan een transparante samenwerking.
🤝 Unieke samenwerking: onze nauwe samenwerking met @Aareon, de leverancier van TwinQ, stelt ons in staat om voortdurend te innoveren en onze diensten te optimaliseren.
🔄 Grip op statusupdates: nieuwe functionaliteiten zoals Mareon VvE geven onze klanten real-time updates over onderhoudsmeldingen, wat zorgt voor meer controle en minder onzekerheid.
Wat betekent dit voor onze klanten?
Meer grip op de status van diensten, efficiëntere processen, en minder onnodige communicatie. Eigenaren kunnen makkelijk een melding maken en de status direct in het VvE portaal terugvinden. Beheren doen we dus echt samen, en met TwinQ en Aareon doen we dit beter dan ooit.
Meer weten?
Kijk op op onze website nmgvvebeheer.nl voor meer informatie!